درباره ما

به سایت فناوری اطلاعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوش امدید
ما در دفتر فناوری اطلاعات با یک تیم متعهد و متخصص در حوزه نرم‌افزار، سخت‎‌افزار، امنیت سایبری و شبکه در کنار شما هستیم. هدف ما ارتقاء آگاهی همکاران و کلیه کاربران از جدیدترین روندها، ابزارها و تکنولوژی‌های روز دنیا و روزآمدی سایت سازمان است.
در دنیای سریع‌السیر فناوری، آگاهی از تغییرات و نوآوری‌ها امری ضروری است. به همین دلیل، ما تلاش می‌کنیم با ارائه محتوای جامع و دقیق، نیازهای اطلاعاتی شما را در زمینه‌های مختلفی برآورده کنیم. در همین راستا ما با ارائه فایل‌های آموزشی در زمینه های مختلف درحوزه فناوری اطلاعات، بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، فرم‌ها و آیین‌نامه‌ها همراه شما عزیزان هستیم.
همچنین در زمینه اطلاع رسانی و پیشگیری از حملات سایبری در کنار شما هستیم.

شرح وظایف سازمانی دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری
• پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از سیستم‌های در دست اجرا و روزآمدسازی سیستم‌های کامپیوتری موجود در کانون
• نظارت بر فعالیت‌های نرم‌افزاری که از طریق بخش خصوصی در کانون انجام می‎‌شود.
• نظارت بر انجام امور خدمات کامپ‍‍‍یوتری و به روز نگه‌داشتن آن‌ها بر اساس مصوبات شورای IT کانون
• همکاری با واحدهای حوزه مرکزی و هدایت و راهنمایی واحدهای استانی در جهت بهره‌برداری مناسب از سیستم‌های موجود
• روزآمد سازی سایت اختصاصی کانون
• اظهار نظر در مورد قراردادهای منعقده با شرکت‌های خصوصی در زمینه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
• نظارت بر انجام امور ثبتی و املاک کانون و نگهداری آمار و اطلاعات در این زمینه
• پاسخگویی به سوالات مراجع حقوقی و قضایی نظیر دیوان عدالت اداری، دادگاه‌ها با همکاری واحدهای ذیربط
• حمایت قضایی و حقوقی از کارکنان بخش‌های اجرایی و ستادی کانون عنداللزوم
• اجرای دستورالعمل‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تحول اداری و ارائه خدمات مناسب در کلیه واحدهای تابعه
• تهیه و تنظیم فرم‌های اداری در زمینه بهبود روش‌های انجام کار در واحدهای تابعه و تنظیم روش‌های مناسب انجام کار و ابلاغ آن به واحد
• برنامه‌‌ریزی در جهت تشکیل جلسات مستمر شورای تحول اداری برابر دستورالعمل‌های مربوط
• بهبود روش‌های موجود انجام کار از طریق تشکیل سیستم‌های پژوهشی و تحقیقی
• استفاده از تجارب دستگاه‌های دولتی و خصوصی جهت اراپه خدمات مناسب به ارباب رجوع و ایجاد زمینه‌های مناسب تکریم ارباب رجوع و کوتاه کردن روش‌ها
• ابلاغ دستورالعمل‌ها واحدهای استانی در جهت ارائه خدمات مناسب به مخاطبان در راستای جلب رضایت آن‌ها

تماس باما

دسترسی به

میز خدمت الکترونیک

استعلام
سوالات متداول
واحد پاسخگویی و پشتیبانی از خدمات
اطلاعات‌ و آمار خدمات
نظر سنجی در رابطه با کیفیت ارائه خدمات
سامانه ملی رسیدگی به شکایات سازمان
سامانه های سازمان در یک نگاه
مشارکت و رای گیری الکترونیکی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: